czwartek, 9 lutego 2017

Jak się ubrać na randkę?


Wbrew obiegowej opinii to szata zdobi człowieka, dlatego dziś zajmę się naszym randkowym dress codem. Temat jak najbardziej na czasie. Wielkimi krokami zbliżają się walentynki (święto zakochanych lub umysłowo chorych- każdy może wybrać indywidualnie). Czas wzmożonego randkowania tuż, tuż :)

Ubranie o kobiecie może powiedzieć bardzo wiele, nie zawsze będą to informacje zgodne z prawdą, ale niestety tu sprawdza się powiedzenia „jak Cię widzą, tak Cię piszą”.

Kobieta najczęściej wie, w czym dobrze wygląda i jak podkreślić swoje atuty, ale przyznajcie, nigdy nie zdarzyło Wam się popełnić ubraniowego faux-pas? Mnie w przeszłości zdarzało się to nie raz (szczególnie biorąc pod uwagę niewytłumaczalne zamiłowanie do ogromu świecidełek. Nadal mam w sobie coś ze sroki ;p)

Nie muszę już zastanawiać się nad tym, jakie wrażenie zrobię na początku znajomości. :). Jednak w czasach intensywniejszego randkowania zazwyczaj wybierałam bezpieczną i sprawdzoną opcję. Koszula, obcisłe spodnie i obcasy (albo koturny). Klasa zawsze się obroni, a dobrze dopasowane spodnie podkreślą częściej więcej niż krótka spódniczka. (i dają nam większą swobodę ruchów).

Jeśli zdecydujesz się na mini, to kluczową rolę odgrywa długość i góra, jaką do niej dobierzesz. Przy krótkim dole, lepiej zrezygnować z głębokich dekoltów, żeby uniknąć zbyt wulgarnego efektu. Sama często noszę krótkie spódniczki (szczególnie latem), przy mojej budowie w tych za kolana wyglądam koszmarnie. Jeśli Twoja kiecka nie przypomina bardziej paska do spodni, a sukienka nie wygląda jak podkradziona w biegu młodszemu rodzeństwu, to śmiało możesz ją zakładać.

Jak zawsze stawiam na kobiece stylizację, choć w najbliższym czasie szykuje jeszcze kilka niespodzianek :)

Oto kilka moich randkowych propozycji. :)

 Jestem też tutaj!

SNAP: ak.bbastee

INSTAGRAM: agaka92



Buziaki:*,
Aga




Koszula/Bershka, Spodnie/tally Weijl, Buty/Deezee, Zegarek/Reserved





Sukienka/Gundolls, Buty/Born2be





Bluzka/H&M, Spódnica/Tally Weijl, Buty/Born2be,Zegarek/Reserved






Komplet/xstritfashion

4 komentarze:

  1. każda propozycja bardzo mi się podoba 👍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na randkę zdecydowanie wybieram sukienki lub spódniczki i koniecznie obcasy :)
    świetną masz sukienkę

    OdpowiedzUsuń

Jeśli czytasz Nasz blog, będzie nam bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :)